Pogoji poslovanja
Splošni pogoji spletne prodaje podjetja HAPPY FOX, Spletna prodaja, Nastja Dernulc s.p. (v nadaljevanju: HAPPY FOX ) so pogodba med kupcem (fizično ali pravno osebo) in podjetjem Nastja Dernulc s.p. in sicer za spletno naročanje pri happy-fox.eu / happyfox.si. Če ima končni uporabnik dostop do spletnega naročila ali se le-to uporablja za druge namene, ga zavezujejo določila teh pogojev. Končni uporabnik, ki se s temi pogoji uporabe spletnega naročanja ne strinja, te storitve ne sme uporabljati.
O podjetju
Spletna trgovina je v lasti in upravljanju:
HAPPY FOX, Spletna prodaja, Nastja Dernulc s.p.
Bistrica pri Tržiču, Kovorska cesta 51, 4290 Tržič, Slovenija
ID za DDV: 56106084
Zavezanec za DDV: NE
Matična številka podjetja: 9100580000
Datum registracije: 1.04.2022
Glavna dejavnost: 47.910 (Trgovina na drobno po pošti ali internetu)
Bančni račun:
GB d.d., Kranj
IBAN: SI56 0700 0000 3965 256
BIC (SWIFT): GORESI2X
Elektronski naslov: nastja@happyfox.si
Naročila:
Cene
Vse cene, prikazane na spletni strani, so v evrih (€).
Končna cena bo izračunana po tem, ko kupec vnese podatke za pošiljanje.
Cene veljajo na dan nakupa oziroma v trenutku zaključka nakupa v spletni trgovini. Cene veljajo za navedene načine plačila in pod navedenimi pogoji.
V kolikor se cena artikla med obdelavo naročila spremeni, bo kupec o tem obveščen. Prodajalec se bo po svojih najboljših močeh trudil kupcu zagotoviti nižjo ceno oziroma ponuditi obojestransko sprejemljivo rešitev.
Informacije o preteklih naročilih
Podatki o preteklih naročilih se hranijo v bazi spletnih trgovin HAPPY FOX. Naša spletna trgovina deluje na platformi Shopify. Kupci lahko brskajo po preteklih naročilih preko vmesnika spletne trgovine SAMO, če so se pred zaključkom naročila registrirali in odprli račun v spletni trgovini.
Pretekla naročila, pri katerih je bila izbrana možnost plačila po povzetju, zaradi ločenega sistema obdelave v uporabniškem profilu niso vidna.
Postopek nakupa
Kupci lahko naše izdelke kupijo na spletni strani, ki je dostopna na: https://happyfox.si / https://happy-fox.eu
Nakup opravi kupec tako, da izbrane artikle doda v nakupovalno košarico. Izdelke in količine v košarici lahko spremenite kadarkoli pred dokončno potrditvijo.
Oddaja naročila poteka v naslednjih korakih:
1. korak: Vnesite svoj naslov za dostavo in kontaktne podatke (ali se prijavite v svoj račun)
V tem koraku morate navesti svoj naslov za dostavo in kontaktne podatke. Izberete tudi želeni način dostave.
Kontaktne podatke bomo uporabili za pošiljanje potrditve naročila in morebitnih posodobitev v zvezi z vašim naročilom. Izbrana kurirska služba bo kontaktne podatke uporabila tudi v primeru, da vas bo morala doseči pri dostavi naročila.
Vse vnesene podatke lahko shranite v bazo spletne trgovine, tako da se ob naslednjem obisku in novem naročilu samodejno predizpolnijo.
Lahko se tudi odločite za ustvarjanje računa v naši spletni trgovini z vnosom uporabniškega imena in gesla. Če imate račun, boste lahko videli vsa svoja pretekla naročila (razen tistih, pri katerih je bila izbrana opcija plačila po povzetju) in odklenili nekatere druge funkcije v spletni trgovini.
Če že imate račun pri nas, se lahko prijavite v svoj račun na tem koraku in vsi vaši podatki bodo vnaprej izpolnjeni. Nato jih lahko po potrebi uredite.
Za uspešno oddajo naročila ni potrebna registracija.
2. korak: Izberite način pošiljanja
Prikazali se bodo načini pošiljanja, ki so vam na voljo, vi pa izberite želeni način pošiljanja.
3. korak: Izberite način plačila
Izbirate lahko med različnimi načini plačila:- Plačilo s kreditno kartico. Stranko vodimo skozi celoten proces plačila v spletni trgovini.
- Plačilo po povzetju . Na voljo samo v Sloveniji. To opcijo lahko izberete na strani produkta ali v košarici.
- Nakazilo na transakcijski račun . Po zaključku naročila boste prejeli e-poštno sporočilo s potrditvijo naročila in navodili za izvedbo bančnega nakazila. Naročene artikle hranimo do 5 delovnih dni in jih pošljemo šele, ko na naš TRR prejmemo celoten znesek naročila. Če celotnega plačila ne prejmemo v 5 delovnih dneh, bomo naročilo stornirali in ne moremo več zagotavljati dobavljivosti naročenih artiklov.
4. korak: Pregled naročila
Vaše naročilo lahko pregledate in po potrebi spremenite morebitne podatke pred oddajo (dokončanjem) naročila. Če morate spremeniti podatke, se lahko vrnete in to storite.
5. korak: dokončajte naročilo
Ko se prepričate, da so vsi vpisani podatki pravilni, kliknite »Zaključi naročilo«. S klikom na “Zaključi naročilo” se strinjate z našimi pogoji storitve in se strinjate s plačilom zneska, navedenega na naročilu.
6. korak: Potrditev naročila
Ko prejmemo vašo zahtevo, vam bomo po e-pošti poslali povzetek vašega naročila. Kupoprodajna pogodba naročenih izdelkov med prodajalcem in kupcem je s tem nepreklicno sklenjena.
Obvestilo o pogodbi
Po zaključku naročila bo kupec prejel potrditev naročila po elektronski pošti. Stranko lahko pokličemo ali kontaktiramo, da preverimo podatke ali potrditev dostave. Postopek nakupa za pravne osebe je enak kot za fizične osebe, le ob zaključku nakupa je potrebno napisati firmo in davčno številko podjetja. Možnosti plačila so enake.
Pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežnikih dobavitelja in je kupcu v vsakem trenutku dostopna v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).
Račun
Kupec prejme račun za svoje naročilo v elektronski obliki v roku 8 dni od izpolnitve naročila. Če računa niste prejeli v tem roku, nas kontaktirajte na nastja@happyfox.si in poslali vam ga bomo takoj.
Registracija
Vsak registriran uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se identificira na naši spletni strani. Geslo uporabnika je zaupno in poznano samo uporabniku.
Uporabnik soglaša, da bo v njegovem imenu in uporabi uporabniško ime in geslo le uporabnik ali oseba, ki jo je uporabnik pooblastil.
Za poslovne namene zbiramo naslednje osebne podatke:
- Ime in priimek
- Naslov
- Email naslov
- Telefonska številka
- Uporabniško ime (ki je enako e-poštnemu naslovu)
- Geslo v skriti obliki
- Ostale podatke, ki jih uporabnik vnese v naši spletni trgovini
Z registracijo se uporabnik strinja s prejemanjem obvestil o naročilu ali avtomatskih obvestil. Če uporabnik med registracijo označi »Naroči se na naše novice«, se uporabnik strinja s prejemanjem e-poštnih sporočil o posebnih akcijah, novih artiklih in morebitnih darilih. Uporabnik se lahko od tega kadarkoli odjavi.
Za točnost posredovanih podatkov odgovarjajo uporabniki.
Vsak registrirani uporabnik dovoljuje uporabo zgoraj navedenih osebnih podatkov za namene izpolnjevanja naročil in kakršno koli drugo komunikacijo, povezano z njegovim naročilom. Po Zakonu o elektronskih komunikacijah se elektronski naslov lahko uporablja za neposredno trženje.
Vračila in garancije
Vračila: Obdobje razmisleka (pravica do odstopa)
Imate pravico do preklica in vračila naročila v roku 30 dni, ne glede na razlog in brez utemeljitve.
Če se odločite za vračilo naročila, morate podjetju sporočiti odstop od pogodbe v 30 koledarskih dneh od prejema blaga po pošti (v rok za oddajo šteje datum dneva, ko je bila pošta poslana).
Potem ko ste podjetje obvestili o odstopu od pogodbe, imate od preklica na voljo nadaljnjih 14 dni, da vrnete izdelek . Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani, razen če škode ni povzročil kupec. Vračilo se šteje za pravočasno, če je paket oddan v zahtevanem času.
Edini strošek, ki ga ima potrošnik pri vračilu izdelkov, je neposreden strošek pošiljanja izdelkov nazaj k nam.
Vračilo denarja za vrnjene izdelke bo kupcu izplačano na isti način plačila, kot ga je kupec uporabil ob naročilu izdelka. Sredstva bodo vrnjena najkasneje v 14 dneh po prejemu vrnjenih izdelkov.
Predmete vrnite na naslednji naslov:
Nastja Dernulc s.p.
Pod gozdom 30
4290 Tržič
Slovenija
Prosimo, da nas pred vračilom kontaktirate na mail in sporočite sledeče podatke:
- Vaša številka naročila
- Kateri artikel vračate/menjate
- Kateri artikel želite namesto vrnjenega artikla
- Če vračate artikel in želite vračilo denarja in ste plačali preko bančnega nakazila, priložite tudi številko vašega bančnega računa (IBAN) ter ime in priimek na kartici.
PAKETOV Z ODKUPNINO NE SPREJEMAMO.
Garancije: izdelki z napako in stvarne napake
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (»ZVPot-1«) in Direktivo EU o varstvu potrošnikov nas morate o napaki ali stvarni napaki obvestiti v roku 2 mesecev. Takšne napake in stvarne napake lahko uveljavljate v roku 2 let od datuma prevzema izdelkov. Če je oblačilo starejše od dveh let, te garancije ne morete več uveljavljati.
Škoda in/ali okvare, ki so posledica nepravilne uporabe, malomarnosti, neupoštevanja navodil za nego, poškodbe zaradi zunanjih dejavnikov, kot je (vendar ne omejeno na) izpostavljenost prekomerni vročini, škoda, povzročena namerno ali s spreminjanjem ali modificiranjem izdelkov, višja sila ki jih ta garancija ne krije.
Če se vaš izdelek pokvari v prvem letu normalne uporabe, se domneva, da je težava obstajala, ko ste izdelek prejeli (razen če je bila posledica nepravilne uporabe ali zunanjih dejavnikov). Zato imate pravico do brezplačnega popravila ali zamenjave, ali če se izkaže, da je to pretežko ali drago, vam lahko ponudimo znižanje cene ali denar nazaj.
Večina artiklov v spletni trgovini je unikatnih in jih ni mogoče zamenjati. Kristali so različnih oblik, velikosti, imajo naravne razpoke, obarvanosti itd. Nekateri so zelo krhki, zato lahko med pošiljanjem pride do rahlega drobljenja. Če vaš kristal prispe poškodovan, lahko na dostavno službo prijavite poškodbo, saj so paketi zavarovani.
Izdelki in storitve
Nekateri izdelki ali storitve so lahko na voljo izključno na spletu prek spletne strani. Ti izdelki ali storitve imajo lahko omejene količine.
Potrudili smo se čim bolj natančno prikazati barve in slike naših izdelkov, ki se pojavljajo v trgovini. Ne moremo zagotoviti, da bo zaslon katerega koli barvnega zaslona vašega računalnika ali telefona točen. Ne jamčimo, da bo kakovost katerega koli izdelka, storitve, informacij ali drugega materiala, ki ste ga kupili ali pridobili, izpolnila vaša pričakovanja, ali da bodo morebitne napake v storitvi popravljene.
Našim strankam želimo čim bolj olajšati nakup, zato smo za vse dodatne informacije na voljo preko e-pošte (nastja@happyfox.si).
Omejitev odgovornosti
Prodajalec se bo po svojih najboljših močeh trudil zagotavljati ažurnost in točnost vseh podatkov, objavljenih na tem spletnem mestu. Kljub temu se lahko lastnosti izdelka, razpoložljivost in cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne more posodobiti vseh informacij. V tem primeru bo prodajalec kupca obvestil o morebitnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo za drug izdelek.
Pridržujemo si pravico do kakršnih koli sprememb vsebine na naši spletni strani.
Pritožbe in spori
HAPPY FOX spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V 5 delovnih dneh bomo potrdili, da smo prejeli pritožbo, in stranki sporočili, kako dolgo bo obravnavala njeno pritožbo. Stranko bomo redno posodabljali.
V primeru pritožbe se kupci lahko z nami povežejo po e-pošti (nastja@happyfox.si) Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Zavedamo se, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmerje med ekonomsko vrednostjo zahtevka ter potrebnim časom in stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora. pred sodiščem. Zato si prizadevamo po najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi HAPPY FOX ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Resolucija.
Kot ponudnik blaga in storitev, ki vodi spletno trgovino na območju EU, smo dolžni na svoji spletni strani objaviti povezavo do platforme za spletno reševanje sporov (ODR). Platforma je na voljo potrošnikom na tej spletni strani.
Ta ureditev temelji na Zakonu o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbi (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov in spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktivo 2009/22/ES (Uredba o potrošniškem SRS).
Kodeks ravnanja v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu:
HAPPY FOX posluje v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu in drugimi predpisi, sprejetimi na njegovi podlagi. Več informacij o Zakonu o elektronskem poslovanju na trgu najdete na spletni strani Uradnega lista RS.